SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Takie sobie gadanie. Just talking.

 [PL]

Od czasu, gdy zamówiłam Alexandra, minęły trzy dni. Trzy dni, które dały mi fantastyczne poczucie wewnętrzengo spokoju, ponieważ oznajmiły zdobycie Graala i koniec  prawie sześcio-letninej walki. Dokłądnie tyle polowałam na wymarzoną lalkę, a zdobycie jego siostry wyszło całkowicie ,,przypadkowo". 

Co za fantastyczne uczucie! I fart. Jeśli mogę określić to Nirvaną - stanem pogodzenia i akceptacji pewnych rzeczy - to tak, przeżywam lalkową Nirvanę, bo spełniło się moje największe marzenie. Już nie muszę walczyć, wyczekiwać i zastanawiać się, co przyniesie kolejny miesiac w kalendarzu SOOM'a. Ten Najpiękniejszy jest mój i koniec. Teraz mogę planować, swobodnie wybierając pozycje z list ,,must have", a nawet, zastanawiać się, czy by nie ustrzelić jakiejś lalkowej okazji. 

Czy to nie wspaniałe uczice? No pewnie, że wspaniałe! Jestem lalkowo spełniona.


Ale przed nami okres kolejnego ,,lalkowego boomu". Halloween i Black Friday wprowadzające już lalkarzy na ścieżkę świątecznych eventów. 

Jestem bardzo ciekawa czy Fairyland zdecyduje się ponownie wypuścić wycofane modele? Jeśli tak, to na celowniku pojawi się MNF Marcia, a gdy podejmą decyzję, że kolekcję MNF znów trzeba odchudzić, czeka mnie ciężki wybór. Prawdopodbnie do odrzutu pójdzie Celina oraz Chloe, czyli dwie panny znajdujace się na mojej Wishliście. 

Psikusa może też wyciąć Migidoll, który podobnie jak Fairyland może zaproponować event z wycofanymi modelami. Wtedy głowy (o ile będzie taka opcja) Jiny i Cho będą na celowniku. 

Idąc dalej, pozostaje Dollzone. To własnie od nich spodziewam się ,,gwiazdkowego" prezentu. Całkiem możliwe, że zrobią standardowy event -15% na wszystkie lalki, ciała, głowy, etc. lub obniżkę na modele, wycofywane z linii. Będzie to okazja do zdobycia ludzkiej versji Cyborga Zero Ji.

Możecie się zdziwić, bo mówię tak ,,głowy"... całe lalki, ale gdzie ciała do tych głów? A no w byciu lalkarzem (mam na myśli lalki BJD) miłe jest to, że lalkę definiuję głowa. Ciało zaś to wartość podrzędna, drugoplanowa wręcz. Dlatego też jestem spokojna. Ciało kupić łatwiej, niż ustrzelić limitowaną głowę, czy też całą lalkę.

To tyle dziś z mojego wywodu. Meredith musi jeszcze poczekać aż uszyję sweterek. Jakoś nie chcę jej pokazywać ze skąpo zasłoniętymi piersiami. 

- Trzymajcie się ciepło :)!

[ENG]

Three days have gone since I ordered my Alexander (Dia by SOOM). From this time, I'm feeling fantastic and I think that it's the time when I can say: It's done. He's mine and only mine. It's the end of this long 6 years journey of hunting for him.

All of this makes me proud. I finally got him and his sister as well. They are mine. It's done.

This feeling is really amazing. Maybe I have achieved some kind of BJD nirvana? Now I know that the only thing left to do is just choosing dolls from my "must have" list. No rush. 

According to that, the next couple months could be really interesting. The Christmas time and Black Friday period could bring us a lot of BJD events. 

For eg. Migidoll can release discontinued heads like "Jina" or "Cho". The same Fairyland could bring back discontinued models - I will be hunting for MNF Marcia - or if they decide to cut off their MNF collection, I will have to consider the possibility of buying Celine or Chloe. That's a really hard choice!

And the last option comes from Dollzone. If they will have to discontinue models like "Zero Ji Cyborg - Human ver." I have a chance to get her for a smaller price. Probably it means that event -15% will be also available at the same time.

- Cya!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!