SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Ten Najpiękniejszy. The most beautiful He.

 [PL]

Tak jak wczoraj wspominałam, po mimo kilkudniowego poślizgu SOOM wydał dziś nowy grafik sprzedażowy. I stało się to, czego oczekiwałam. Od 12 sierpnia do 25 widnieje pozycja ,,SUPER GEM DIA MALE". Moje lalkowe serce dostało zawału. 

Dia jest dla mnie lalkowym Graalem. To lalka, z którą wiąże się nie tylko masa wspomnień, ale też i wydarzeń, a nawet swego rodzaju upór w pogoni za marzeniami. Jest dla mnie tak ważny, że na tą chwilę nie liczą sie żądne inne. Nie liczy się nic. Na niego czekałam wiernie pięć lat.


- SOOM Dia Tan, źródło: www.google.com; applejazz.deviantart.com

Niestety, powiem szczerze nie wiem, czy będzie mnie stać spełnić to marzenie. Jeśli tego nie zrobię, to chyba coś we mnie pęknie, do tego stopnia, że poczuję się... pokonana. 

Przebywam teraz na chorobowym, ale myślę co mogłabym zrobić, by dorwać ukochanego Alexandra (takie dostał imie). Bo przecież on jest najpiękniejszy pod każdym względem (dla mnie).

[ENG] 

As I noticed yesterday, SOOM had delays to present us a new schedule of sale. Holly Crap... Dear God... from 12th to 25th we will have a ... DIA MALE! 

I was waiting for him for 5 years. He's a doll of my dreams, my Graal. And seriously I have no idea what I should do to get him. 

My budget is like a big, black hole... I'm sick and sitting at home. And  seriously, I'm tired of the latest problems with my health. Always is "something".

Dear SOOM, why now? Ech... 

Komentarze

  1. Fajnie ten lalek wygląda. :D
    Oby udało Ci się go zdobyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Będzie bardzo, ale to bardzo trudno i chyba nawet nie mam 50% szans... ale zobaczymy.

      Btw, to jedna z jego wielu moich ulubionych stylizacji :D.

      Usuń
    2. Nie dziwię się. Też mi się spodobał. :P
      Ale bym pooglądała jego foty u Ciebie. :D

      Usuń
    3. Też bym sobię go u siebie pooglądała. To miłe, że podobają Ci się moje lalki <3. Oby się udało! Dzięki!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!