SLIDER POSTÓW

[PL/ENG]Jest Mój. He's Mine.

 [PL]

Zdobyłam Graal'a. Jest mój, Mój i MOJSZY (!) I NAJMOJSZY!!!! Z dniem 18 Sierpnia 2021 roku oświadczam, że o 13: 23 kupiłam Alexandra <3!


Powiem więcej, zdarzył się istny ,,cud lalkowy": kupiłam go w wersji z dwiema głowami, a co za tym idzie... skompletowałam moje wymarzone bliźnięta <3!!!!!!!! 

Stanęłam na głowie, na rzęsach i na czym się tylko dało i... jestem zmęczona. Ostatnie dni oraz zawirowania zdrowotne sprawiły, że mam dość. Muszę odpocząć. 

Popłakałąm się, krzyczałam z radości, a nawet skakałam! 

Jest Mój, Najpiękniejszy. 

Moi, Najdoskonalsi. 

O innych nowościach opowiem Wam w kolejnych postach. Po prostu nie chcę przyćmić tej wspaniałej nowiny. Wszakże po prawie sześciu latach spełniłam swoje największe, lalkowe marzenie. 

- Trzymajcie się. 

[ENG]

I did it. My BJD Graal finally belongs to me! Almost after 6 years of waiting! SOOM DIA has been ordered today by me. Not only he... but I ordered 2 heads, so my remarkable twins are coming. 

It's marvelous! I'm sooooooo happy!!!!! Finally they are mine, only mine - the best ones.

I will tell You more about other BJD news in my next post. 

I'M SO HAPPY NOW!. 

- Cya!

Komentarze

  1. Jeju, gratulacje! Cieszę się razem z Tobą i już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie i pokażesz go światu. :D Marzenia się spełniają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj spełniają się... ale mają też swoich ,,cichych bohaterów". Powiem Ci szczerze, że przestałam już praktycznie wierzyć, że mi się uda. Tak naprawdę mój mąż stanął na chyba podwójnych rzęsach, by pomóc mi w zakupie tej lalki. Zawdzięczam to tylko jemu.

      Ale... Dziękuję Ci za komentarz i radość z oczekiwania ;D! Jeśli dobrze liczę, to bliźnięta powinny przylecieć po nowym roku. Termin gwiazdka 2021 jakoś mi się nie widzi i wątbię, by SOOM wyrobił się w zapowiadane 8-12 tygodni.

      Chociaż kto wie, z Meredith się udało, to może teraz też ;D.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!