SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Lecą gacie. Meredith's Jeans are coming.

 [PL]

Witajcie. 

Dzisiejszy post będzie krótki. Chciałam jedynie poinformować, że gacie Meredith (znaczy się ogrodniczki) zostały wysłane (!). Cieszę się ogromnie. Nie ukrywam, odczuwam nutkę ekscytacji. W końcu to coś, co zostało zrobione na specjalne zamówienie, a dwa zastanawiam się, czy będą odpowiednio dopasowane w nogawkach. Kocham ,,rurki" i nie zniosę, gdyby okazały się być innego kroju.


Staję na rzęsach, by uciułać na Dię. 

Trzymajcie kciuki. 

Ps. Uzupełniłam dział ,,Listy Życzeń" dla rozmiaru MSD - Wishlist. Tak więc możecie podejrzeć moje lalkowe typy ;).

[ENG]

Hello Folks, 

My post will be short today. I just only wanted to tell you, that Meredith's overall jeans has been sent to me. So excited! I can't stop thinking about it. Especially, when I'm wondering if they will be fit very well to my MNF girl. I just love skinny jeans. 

And to the end, I'm trying to do everything, that I can, to collect money on Dia. 

Please, Keep your finger crossed for me. 

- Cya!


Komentarze

  1. Ooo, oby przyszły takie, jak sobie wymarzyłaś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką mam nadzieję. Jestem ciekawa, czy przyjdą w kolorze o który prosiłam. To bym się dopiero zdziwiła... D;

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas ;)!