SLIDER POSTÓW

[PL/ENG] Zasady. Commission's Rules.

 [PL]



Wreszcie znalazłam czas, by zedytować zasady przyjmowania zleceń na makijaże dla lalek. Starałam się, by wszystko było jasne i przejrzyste. 

Tak wiec od dziś w prawej, górnej sekcji bloga znajdziecie informacje dotyczące właśnie tego zagadnienia. 

Dodatkowo uzupełniłam sekcję odpowiedzialna za przykłady moich makijaży, do której serdecznie zapraszam. 

Kocham malować lalki. Co prawda zajmuje to wiele czasu, ale i daje równie wiele radości. 

Z innych tematów: Wciąż walczę o Aleksandra. Jest też szansa, że gacie Meredith dojdą jutro.  

Miałam jeszcze napisać o zmianie kilku kategorii na blogu, ale za bardzo bolą mnie dłonie. Znakiem tego idę płaszczyć się wesoło na łóżku. 

- Trzymajcie sie. 

[ENG] 

Hello guys, 

Finally I've found a time to upgrade an information about my face-up commission. I was trying to do my best to explain everything very clearly. 

As a small bonus You can see examples of my faceups in the right section of this blog.

I just love to paint dolls. It will take a long time, but it's worth it.

From the other site: Meredith should receive her new pants tomorrow, because for 2 days, they are in the UK. I'm still fighting for Alexander. And now I should write about new categories, which will be available soon, but I need to rest now.

- At this time, stay safe and take care.